8/06/2015

Are You With Me.

Czy ja kiedyś na tym blogu będę regularnie? Nie wiem, bo wszystkie próby kończą się tym, że znowu jest cisza. Taka jestem. Poza tym prawie w ogóle nie używam komputera , dlatego też nie myślę tak intensywnie o blogu czy wszystkim co dzieje się w internecie. Jedyne co to moje ciągłe spędzanie czasu siedząc na telefonie. Ale czas podjąć kolejną próbę ożywienia tego mojego miejsca, dlatego witam ponownie!

Wakacje mijają, już mamy sierpień. Pogoda momentami zaskakuje, ale dobrze, że w końcu mamy dużo słońca. Dzięki temu chce się wstać, zrobić coś ciekawego. Bo wakacje są po to, żeby robić rzeczy na które nie mieliśmy czasu i odpoczywać ile się da. Fizycznie ale głównie psychicznie.
Te wakacje zaczęły się dosyć dobrze. Może dlatego, że trwają tak naprawdę od połowy maja. Dzięki temu za mną już 2 miesiące wolnego a przede mną drugie tyle. Matura zdana, dostałam się na studia, dlatego dopiero od października zaczynam pracę nad przyszłością. A póki co korzystam.
Każdy dzień jest inny. Jeden spędzony leniwie w łóżku, inny na odwiedzaniu znajomych. Czasem opalanie, czasem uciekanie przed nagłą burzą. Mam czas dla siebie i dla innych.

Staram się też nadrabiać różne zaległości. Więcej oglądam - w końcu dorosłam do Harrego Pottera i jestem szczęśliwa, że się za to zabrałam bo bardzo mi się podoba. Zaczęłam też czytać, kilka książek za mną a w planach kolejne. Dużo więcej czasu poświęcam temu co związane z internetową działalnością, zajęłam się tumblrem no i zabieram się porządnie za bloga, bo jednak on powinien być tutaj priorytetem. Wielu rzeczy z nim związanych nie widać tutaj ale dużo pomysłów jest, dużo zmian zaszło i mam nadzieję, że teraz będę tutaj częściej niż ostatnimi czasy. Dużo częściej.

W tym poście nie mam jakiegoś konkretnego tematu. Taki sobie post po długiej przerwie, kolejny wielki powrót. W przyszłym tygodniu powinien się pojawić pierwszy post stylizacyjny, podobny do tych dzięki którym zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem. Nie wiem czy zmienię blog na całkowicie związany ze stylizacjami, ale na pewno będą się pojawiać, bo mam dużo pomysłów i zawsze chciałam to tworzyć. Chcę z tego miejsca zrobić coś w rodzaju pamiętnika, miejsca gdzie czasem napiszę więcej, czasem wrzucę więcej zdjęć. Gdzie pozostawię inspiracje i podzielę się tym jak sama się ubieram i jak żyję. I tak zrobię. Jedyne co mi teraz pozostaje to działać i pilnować się, aby być tutaj systematycznie.

Na koniec posta 'wielkopowrotnego' wrzucam kilka zdjęć z wakacji, mała fotorelacja wszystkiego co się u mnie dzieje. Enjoy :)




 



https://www.facebook.com/pages/aidanikaa/192401707548329


1 komentarz:

  1. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń