6/07/2015

Prague.

Po kolejnej przerwie witam i od razu zaczynam relacją z wyjazdu!
Na tym blogu pojawiam się i znikam, więcej można mnie 'spotkać' na opowiadaniach , bo tamto chcę obecnie bardziej ogarnąć, ale postaram się być tu częściej i nie dodawać nudnych postów. Bo grunt to pomysłowość i systematyczność, której niestety często mi brakuje. Ale bez gadania, czas na relację!



Kolejny raz miałam okazję jechać do Pragi i mimo różnych przygód z wyjazdu jestem mega zadowolona. Pozwiedzałam kolejny raz, zobaczyłam nowe ciekawe miejsca. Z racji tego, że od 12 maja do 3 czerwca trwał festiwal muzyki klasycznej znany jako Praska Wiosna miałam okazję uczestniczyć w wielu koncertach i występach. Między innymi opera gdzie przedstawiany był spektakl 'Jaś i Małgosia' czy koncerty w filharmonii. Bardzo lubię takie rzeczy więc było to dla mnie coś mega ciekawego. Po zwiedzaniu utwierdziłam się w przekonaniu, że najlepszym miejscem dla mnie w Pradze jest Stare Miasto. Uwielbiam tam być, czuję się dobrze i wiem gdzie co jest. A jeśli gdzieś jestem pewna to od razu lubię to miejsce. Poza tym to tam poznawałam najwięcej nowych ludzi. Część jeszcze na moście Karola, czyli drugim takim miejscu, gdzie mi się podoba. Chociaż ogólnie Praga jest piękna i na pewno tam wrócę. Ale bez przedłużania, czas na zdjęcia. :)


























Kolejny post powinien pojawić się w tym tygodniu, ponad to zapraszam na moje FF starsze i nowe gdzie wszystko dopiero się zaczyna. Tak jak mówiłam tam staram się być częściej bo dużo piszę i staram się to publikować, żeby gdzieś zostało, nie pogubiło się i może żeby jakoś się rozwijać. Piszę bo to lubię, taki mój mały głupi pomysł. Teraz mam trochę więcej czasu więc postaram się wszystko poukładać i dograć tak, by być wszędzie i robić to tak jak bym chciała, czyli dobrze.
Chcę jeszcze tutaj lekko przeorganizować stronę, więc jeśli już to wszystko dobrze ogarnę to będzie wspaniale a posty będą regularniej niż do tej pory.

Miło byłoby też wiedzieć kto czyta i czy ktoś w ogóle więc zapraszam do komentowania, motywujcie jakoś. ;)
Tymczasem lecę i tworzę kolejne rzeczy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz