4/16/2015

We Could Be Heroes.

Wracamy, wracamy!

No i w końcu nadszedł ten moment kiedy prawdopodobnie wracam na dobre. Szkoła skończona
a jedyne co zostało do ogarnięcia to matura. Stres stresem ale będzie dobrze, wszystko jest do zrobienia. A co później to się okaże. Patrzę pozytywnie w przyszłość. :)



Uczucie, kiedy kończy się szkołę po w sumie 12 latach, to dziwne uczucie. Ale bardzo się cieszę, bo dużo się działo a to da mi chociaż trochę spokoju. Samo to, że nie będę musiała męczyć się z różnymi ludźmi. Jednak nie mogę powiedzieć, że był to zły czas, bo to praktycznie całe moje życie. Działo się dużo, a wszystko nauczyło mnie kolejnych ważnych i przydatnych rzeczy. A LO chyba najwięcej, bo był to najcięższy czas. Nie żałuję, że wybrałam tę szkołę. Bo mimo wszystkich nerwów, dziwnych sytuacji i całego zamieszania nie raz poznałam wspaniałych ludzi, wiele się zmieniło a ja jeszcze lepiej radzę sobie ze wszystkim. Te trzy lata były dziwne, ale na koniec wychodzi, że jednak dużo mi dały. I nie chodzi nawet o naukę, bo to jest oczywiste. Jestem zadowolona z wszystkiego co było do dzisiejszego dnia. A teraz chyba czas na nowy etap. :)

Podobnie z blogiem. Myślałam, że dużo będę pisała, ale jednak czasem nawet jeśli zacznę pisać, to nie potrafię skończyć posta.  Nie wiem czemu tak jest ale teraz chcę tu być, pisać i rozwijać to co zaczęłam tutaj już dawno temu. Dlatego od dzisiaj wracam do pierwszego założenia, czyli do postów szafiarskich. To jest coś co mnie cieszy, o czym chcę pisać. Teraz jestem też w lepszej sytuacji, bo jestem w stanie robić zdjęcia, które będą mnie satysfakcjonować. Co prawda nie mam aparatu jeszcze, ale kto wie, może niedługo coś się zmieni. Nie zmieniam jednak bloga na całkowicie poświęconego stylowi i modzie, bo też nie o to mi chodzi. Będą się tutaj pojawiały różne posty, od OOTD, przez jakieś przepisy po posty gdzie mówię co się u mnie dzieje, takie jak były już wcześniej. Jedyne nad czym muszę popracować to stworzenie stron, żeby segregować jakoś te posty. Może kiedyś to ogarnę i się uda, bo wtedy byłoby łatwiej i przejrzyściej. Wygląd już zmieniłam i obecnie jestem zadowolona z tego jak wygląda moje maleństwo. Mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej. 

Nie wiem kiedy będzie kolejny post, mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu się uda. Może zrobię zdjęcia w szkole, albo w zakończenie roku. Ale coś się pojawi, ponieważ mam już praktycznie cały tydzień już wolny, a koniec roku w piątek. Potem matura a po niej będę miała dużo czasu by pisać. Możliwe, że w wakacje będę tutaj więcej, może nawet będzie jakiegoś rodzaju relacja jeśli moje plany wypalą. Ale nic nie mówię, żeby nie zapeszać. Będzie jak ma być. A blog od dzisiaj będzie działał i mam nadzieję, że będzie dobrze. 


https://www.facebook.com/pages/aidanikaa/192401707548329

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz